4 oktober

Igår kväll la jag mig tidigt i sängen och läste lite tidningar. Helt plötsligt blev jag dödstrött och höll på att somna så då ringde jag Douglas och pratade lite. Sen somnade jag som en stock och vaknade tio idag, skönt :) Jag jobbar stängning idag vliket betyder att jag missar tränigen ikväll, det känns surt...Fast jag har lyckats sträcka ryggen så det är nog bra att jag får vila lite, tills imorn. Ikväll blir jag själv hemma. Jag vet inte om det går något bra på tv annars ska jag satsa på lite ta-hand-om-mig-själv tid!

Imorgon är jag ledig och funderar på att åka in och shoppa lite. Har längtat efter det fast det är inte så kul att åka själv :P På kvällen är det träning och sen kommer Douglas :)

Jag på min 20års dag

Jag & pappa firades i lördags

Jag & mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0