7 oktober

Jag åkte in till Södertälje själv i tisdags. Det gick bra och några timmar senare åkte jag hem med ett gäng påsar fulla av mysiga koftor,byxor,smycken,toppar,ett par skor :) En lyckad shoppingrunda med andra ord. Jag tänkte lägga upp bilder men väntar lite med det. På kvällen sen efter min träning kom Douglas hit. Vi kollade hockey Frölunda-Modo och sen gick vi och la oss, mys!

Igår jobbade jag 10-19 och så länge var Douglas kvar här hemma. När jag slutat fixade vi lite och sen kom Sarah,Lisa och Emmelie :) Jag bjöd på smörgåstårta och lite fika, det var trevligt! När de åkt hem kollade jag och Douglas Kungarna av Tylösand och sen på CSI.

Idag ska jag till Södertälje med Elene :) Vi ska umgås idag och det ska bli roligt. Det var för längesen! Sen är det träning ikväll, sista innan matchen i helgen så jag hoppas att det går lite bättre än i tisdags.

Mina föräldrar har hört av sig varje dag och de har det jättebra. Varmt och skönt! Mamma var först ner i havet och det är sällan vill jag lova ;) Jag saknar dem lite, som alltid. Men när man har människor omkring sig hela tiden och gör saker så blir det inte så ensamt.

Ha en bra dag!

Alanya 2008 med Sarah,Lisa och Emmelie!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0