8 oktober

Jag är dålig på att vara ensam, verkligen sämst...Ibland kan det ju vara så skönt men nej inte ikväll. Det började inge bra heller när jag skulle gå hem från jobbet vid sju tiden. Jag stod och pratade med Evelina och när vi sagt hejdå och jag ska vända om går jag rakt in i en stolpe och slår i tinningen, det gjorde sååå ont! :( Jag började gråta lite smått och inte blev det bättre sen när mina föräldrar ringde, då var det inte långt ifrån heller. Det hade varit perfekt att ha dem här ikväll. Efter en lång,jobbig dag och när man gjort sig illa då är det underbart att komma hem till mamma & pappa :)

Jag tänkte ringa mormor & morfar, mina föräldrar nr 2 men jag ville samtidigt bara lägga mig på soffan och ta det lugnt. Jag ångrar mig faktiskt lite nu men det är inte mycket att göra! Idol är på tv ikväll och det tittar jag på såklart. Det är många duktiga med iår, har ingen favorit ännu fast Jay,Daniel,Linnea,Olle och Geir är något extra tycker jag.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0