11 september

God morgon!

Igår jobbade jag 10-19 och det gick bra, men det var väldigt mycket folk på slutet. Vid åtta åkte jag och Lisa till Mariefred. Vi kollade Idol med Douglas,Oscar,Marina och Felix, sen spelade vi Alias + ett annat spel och då var även Gunilla med. Det var jättekul! :)

Idag vaknade jag kvart i sex av att mamma fönar håret, inte så roligt att gå miste om en halvtimmes sömn som jag verkligen behövt. Men jag tror inte att jag sov speciellt tungt för jag är nervös inför matchen senare idag, precis som alla andra dagar/nätter vi haft match. Hur som helst ska jag jobba några timmar idag innan matchen, med start kl 7.

Vi spelar träningsmatch mot Duvbo idag och de ska tydligen vara ett jämnare motstånd vilket känns roligt! Matchen är 16.00 idag och efter den ska jag vara med Douglas :) Får se om vi bara blir hemma eller om vi träffar Fille & Amanda.

Ha det gött!






Jag älskar dig Douglas, jag vill vara med dig föralltid,
 aldrig släppa taget om det fina vi har<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0