13 september

Hejhej!

I lördags spelade vi mot Duvbo och den matchen slutade 2-1 till dem, det var en tung förlust. Vi hade många chanser som borde blivit mål, jag hade en bortdömt mål och ja vi hade stolpe ut helt enkelt..Spelet kändes ganska bra! Efter matchen var jag & Douglas hemma med mina föräldrar och åt god middag och kollade på fotboll, Milan mot något lag. Det var Zlatans första match i Milan och han missade en straff stackarn.

Igår tidigt på morgonen bar det av till Tullinge för nästa match. Vi förlorade även denna match och det kändes förjävligt rent ut sagt! Jag vill vinna...De var inte mycket bättre och vi hade många chanser även denna match med bollen ville inte in.

Senare på dagen körde mamma mig & Lisa till Åkers. Vi kollade en hockeymatch med Douglas,Felix och Oscar och efter den åkte jag,Lisa,Douglas och Oscar till Heron City. Där åt vi middag, spelade olika spel vilket var  jätteroligt och sen gick vi på bio :) Vi såg The American, jag tror det hette så och den var inte bra.

Vid tolv kom vi hem och då somnade jag gott i min älsklings famn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0