16 september

Idag fyller min mormor år! Grattis mormor, jag älskar dig.
Jag kunde inte vara med och fira henne idag eftersom jag jobbade 10-19 och sen åkte direkt till träningen. Men jag var dit en stund igår och gav henne en blomma och lite fika som jag bakat :)

Morfar,mormor,faster!

Mormor,morfar,moster,mamma,morbror <3
Jag träffade mina bästa vänner och min pojkvän igår också, jag hann med en hel del hehe. Jag,Sarah,Lisa,Emmelie och Malin kollade Idol tillsammans hos Sarah, mys! Sen kom Douglas och hämtade mig och kvällen blev fulländad :)

Idag har jag som sagt jobbat och tränat. Vi körde fotboll utomhus idag och det var jätteroligt, mitt lag är bäst. Det är bättre än någonsin just nu. Jag är så glad att jag hittat tillbaks till innebandyn, tänk vad nära det var att jag slutade...

Nog om det. Imorgon är det fredag, jag jobbar 10-19 och sen ska jag vara med Douglas. Det blir bra! Frölunda spelar och det ska vi såklart se. Nu är elitserien igång! Känns som att den nyss slutade :P

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0