17 september

Idag är det fredag, fredag som jag sett fram emot. Men det blev inte alls som jag tänkt. Nu sitter jag här ensam och lyssnar på musik för jag var för trött för att följa med Douglas till Strängnäs, till några vänner....Jag ville vara med honom och mina föräldrar och bara ta det lugnt och se på Frölunda. Jag är så trött, skulle somna direkt om jag la huvudet på kudden. Kanske gör det snart.

Imorgon jobbar jag igen 11-20.15. Hade velat följa med mina vänner till Örebro men blev inte av med mig tid, så typiskt. Jag hoppas du känner mitt stöd endå Lisa =)


Kommentarer
Postat av: alexandra

jag har blogg igen :) puss alexandra

2010-09-20 @ 21:49:24
URL: http://alexandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0