23 september

Igår efter jobbet åkte jag till Douglas. Vi kollade Kungarna av Tylösand och lite annat innan vi somnade. Det finns inget bättre tror jag än att somna brevid min Douglas, då kan inget ont hända. Jag är som tryggast då :)

Idag åkte vi ut till hans morfar & Tina och fikade lite innan vi tog fyrhjulingen och åkte ut i skogen. Vi skulle på svampjakt! Det gick väl inte så bra för oss men vi kom hem med lite Taggsvamp, Svart trumpetsvamp och en gul kantarell...Douglas hade lite dåligt tålamod, jag hade kunnat leta längre. Men förhoppningsvis hinner jag ut fler gånger för jag tycker det är skönt att komma ut i skogen lite.

Ikväll har jag haft träning och det gick bra. Vårt nya spelsystem sätter sig mer och mer och jag trivs väldigt bra ihop med Otto och Jojjo som jag spelat en hel del med. I helgen har vi träningsläger och det ser jag fram emot. Flera träningspass, övernattning i Axviken och träningsmatch mot Trosa på söndag :)

Imorgon är en viktig dag för mig så nu ska jag strax sova. Jag ska nämligen fatta en viktigt beslut imorn som jag ska vara helt säker på. Det värsta är att jag tror att jag kommer göra någon besviken men i detta fall måste jag tänka på mitt bästa.

Sov gott





Jag hoppas jag är tydlig med hur mycker jag älskar och bryr mig om er!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0