24 september

Go kväll!

Jag har fått en nytt jobb, japp ett nytt jobb. I onsdags ringde Christer som jobbar i receptionen på Vidbynäsgård och frågade om jag vill börja där med honom och Tessan. Jag blir då fast anställd på minst 75%. Det är väldigt mycket som jag ska lära mig men jag kunde inte tacka nej till det erbjudandet. Jag trivs jättebra på Ica men där har jag bara tre dagar i veckan och är tillsvidareanställd, och jag vill jobba mer är så. Jag ska självklart jobba klart den perioden på Ica som jag påbörjat men samtidigt börja lite smått med det nya. Jag ska alltså jobba i receptionen, göra bokningar, in-och ut checkningar och vara konferensverdinna. Kul! :)

Juste..Ni som läser min blogg kan väl kika in på mitt lags blogg! Varje vecka är det en spelare i laget som uppdaterar om lite allt möjligt, om våra träningar/matcher m.m. Denna vecka är det Sarah som skriver och hon är riktigt duktig, hon får gärna ta min vecka också ;) http://www.nykvarnsif.se/?page_id=5055





Vart tog sommaren vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0