27 september

Hejhej!

Min helg har varit jättebra. I fredags efter jobbet tog jag det lugnt hemma med mina föräldrar, det passade perfekt. Lördagen bjöd på innebandy :) Vi hade träning 11-13,30, åt lunch och sen tränade vi igen. Lika roligt som vanligt! Efter dusch och lite uppfräschning åkte vi hela gänget till Axviken där vi skulle tillbringa kvällen/natten. Vi delade upp oss i två stugor, åtta i varje. Sen fick vi som uppgift att laga en trerätters middag tillsammans. Det tog en stund men resultatet blev riktigt bra. Toast skagen till förrätt, kyckling,sallad och potatisgratäng/pasta till varmrätt och Marängsviss till efterrätt. Efter middagen lekte vi olika lekar, bla Burken, Charader och så spelade vi även lite Alias innan vi gick och la oss :)

Igår,alltså söndag var det frukost kl 9 och efter det städade vi och packade ihop våra saker, som bestod av träningskläder och sängkläder ;) Vi åkte in till Nykvarn igen och tränade mellan 12 och 14. Träningen var ganska lugn eftersom vi hade match senare. Vi åt en god lunch tillsammans i hallen och sen spelade vi träningsmatch mot Trosa som vi ska möta i serien. Vi vann matchen med 6-2 och jag gjorde mitt första mål denna säsong. Jag spelade med Jojjo,Otto,Sarah och Johanna L och det funkade väldigt bra. Vi gjorde fem av sex mål :)

Nu är vi bättre än någonsin! <3



Igår fyllde världens bästa pappa 49år! Så efter matchen firade vi honom lite här hemma med fika och presenter :) Douglas kom hit också.
Grattis pappsen :)


Jag & Pappa i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0