28 september

Igår hade jag & Douglas varit tillsamans i 1år och 10 månader. Det är länge! Jag är så lycklig :D


Jag klippte mig igår också och blev väldigt nöjd. Jag toppade, klippte lite snedlugg och gjorde ljusa slingor i hela håret :) Jag lägger in en bild någon annan dag för nu är jag ganska nyduschad efter träning. På torsdag har vi träningsmatch mot Rockets, som vi också möter i serien. Det borde vara ett tuffare motstånd än Trosa så vi måste ge 110%! Seriepremiären har vi på söndag, hemma mot Onyx. Det ska bli så roligt! Men jag är skitnervös..Vill så gärna göra bra ifrån mig och att allt kommer funka för oss som ett lag, jag vill vinna!

Imorgon jobbar jag hela dagen, 10-19 sen ska jag börja städa lite smått inför helgen. Och kolla Idol som jag missat nu två dagar irad! Det blir bra det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0