30 september

Go kväll!

Idag var det kaos på Ica..Sista dagen som man kan betala med 50-öringen och det märktes verkligen, många kom med sina samlingar och skulle betala eller växla. Väntat till sista dagen såklart! Sen att vi var en man kort märktes av också. Jag var rädd att jag inte skulle kunna smita tidigare till matchen men det gjorde jag. När klockan var halv sju tackade jag för mig och sprang iväg :P Kvart över sju började vår träningsmatch mot Rockets. Det var en tajt match som handlade om udda mål hela tiden. Vi spelade bra, bättre än dem tycker jag så vår vinst med 4-3 förtjänade vi. Jag spelade med Otto,Jojjo,Sarah och Johanna Larsson idag igen och det funkade bra. Otto den rackaren gjorde tre mål! :) Fjärde målen gjorde Annika. Efter matchen kände jag en emorm lättnad för jag gillar inte Rockets, det blir alltid tjuriga matcher och då är det inte roligt att komma hem som förlorare. Men det slapp jag idag som tur var!

Jag skulle varit ledig imorn,lördag och söndag men nej..Nu ska jag jobba 7-13 imorn och 7-12 på söndag. Tur att jag får vara ledig på min födelsedag iallafall! :)

Nu ska jag ringa min Douglas, sen läsa och efter det sooova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0