8 september

Hösten är här, nu är en större del av dygnet mörkt och det är ruggigt ute. Usch säger jag bara, jag och pappa är inga höstmänniskor..Lite komiskt eftersom att vi båda fyller år nu inom en måndag. Igår jobbade jag till sju och efter det åkte jag,Douglas,Felix och Marina till Heron City och kollade på I rymden finns inga känslor, den var bra och det var roligt att göra något sådant en vardag!

Idag har jag jobbat 7-16 och sen varit ute och sprungit med Lisa. Jag missade träningen igår så ville ta igen lite av det. Jag kollade även gårdagens avsnitt av Idol, jag kan bara inte låta bli. Fast egentligen vill jag inte fastna för något serie för då blir det så jobbigt när man missar vilket jag kommer göra. Imorgon jobbar jag med mamma på Vidbynäs 6-14 sen ska vi till Södertälje och handla lite. Sen på kvällen är det träning :)

Nu ska jag kolla Idol! Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0