9 september

Hejhej!

Det gick bra att jobba hos mamma idag fast jag var trött. Vi slutade vid två och då åkte vi och pappa till Södertälje :) Jag bokade en ny tid på måndag för min första blodgivning. Usch vad jag kommer vara nervös. Förhoppningsvis får jag någon med mig! Sen gick vi lite på stan innan vi åkte till Coop och handlade. Pappa tittade ut nya fina glasögon och jag fick med mig lite smink, hallon doftande hårspray, Gliss hårinpackning (jättebra!) m.m hem.

Träning har jag haft ikväll också och innan den kom mormor förbi, det var trevligt! Hon fyller år om en vecka och jag ska baka lite till henne, det blir roligt :) Så det måste jag pressa in någon dag hehe.

Imorgon jobbar jag på Ica 10-19 sen får vi se vad som händer. Jag jobbar även lördag kl 7 så det blir iallafall något lugnt. Jag ser fram emot helgen för den kommer innehålla många bra saker =)

Natti natti


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0