Måndag

Idag har jag varit ledig vilket har varit underbart skönt. Vid halv elva hämtade Lisa mig så åkte vi till Södertälje. Jag skulle lämna blod för första gången och Lisa var snäll och följde med :) Jag har varit väldigt nervös och rädd att det skulle göra ont men det var inte alls farligt. Visst kändes det men jag var inte ens nära att börja gråta och det hade jag räknat med. Jag lämnade en påse, 4,5dl blod och det kan rädda tre människor, tänk vad bra! Efteråt var jag stolt över mig själv och även över Lisa som anmälde sig idag.

Efteråt satt vi och fikade en stund sen gick vi på stan lite innan vi åkte hem. Jag köpte en höst tröja, stickad, Graffiti nagellack, mascara och torrshampoo.

Om en halvtimme ska jag åka med Sarah till träningen som är ute i Vackstanäs på måndagar. Jag hoppas jag kan vara med, de sa att man kan orka mindre vid fysisk ansträngning dagen och dagarna efter att man lämnat blod. Jag har sovit två timmar nu och hoppas det räcker!


En bra sommardag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0