11 april

Hejsan!
Nu är jag hemkommen efter en helg i Sälen, Lindvallen. Tio personer var vi som åkte och var roligt vi haft det :) Stugan var stor och fin så vi kunde sitta och umgås alla tillsammans utan problem. Lisa kom också till vår stuga ibland men jag hade hoppats och trott att vi skulle ha mer tid tillsammans, det var synd. Vi gick ut på Harry tors,fre,lör och det var ett jättebra ställe, två dansgolv med bra musik. Petter spelade första kvällen :) Vi har även varit med lite folk utanför gänget, bla Sarahs barndomskompisar Daniel & Andreas och även Lisas kompisar. Det blev inga skidor för min del men vi hade en skön/mysig dag vid backarna i fredags. Igår åkte vi hemåt vid halv ett efter att ha storstädat en väldigt smutsig stuga. Tack alla som var med i Lindvallen!

Bilder från helgen.
Fler kommer när fått de andras bilder :)





















Igår när jag kommit hem åkte jag nästan direkt till Douglas. Jag har saknat honom! Att gå och lägga sig ensam  när tre andra par går och lägger sig är surt. Jag hade blivit lovad sällskap men det blev inte så. Hur som helst kollade jag och Douglas på tv med hans föräldrar innan vi la oss i sängen för att prata en lång stund innan vi somnade :)

Idag efter jobbet har inte många knop blivit gjorda. Jag hade tänkt ta mig ut och springa men sparar det till en annan dag, när jag är lite piggare.

Nu ska jag se klart Mamma byter bo och sen läsa en tidning.
Ciao!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-12 @ 09:08:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0