13 april

Idag jobbade jag 6-16 och det gick bra, roligt med mycket gäster. De senaste veckorna har jag varit både i receptionen (där jag ska vara) och restaurangen. Jag har hjälp till över frukost samt luncherna och det är roligt att göra lite olika saker. Vi i receptionen började planera vårt schema för maj månad och det är helt klart en tuff månad. Den är full av konferenser så då kommer jag få veta att jag lever. Men vi kom överens om en sak och det var att vi tre skulle få vara lediga en varsin helg. Då valde jag självklart den helgen som Elsa (Douglas kusin) ska konfirmera sig. Så då kan jag följa med Douglas familj till Göteborg över helgen :D 
Efter jobbet övningskörde jag hem och somnade på sängen en stund. Det blev inte att jag tog mig ut och sprang men däremot gick jag en rask promenad, det var skönt :)

Nu tänkte jag sätta på en film "Himlen är oskyldigt blå" som jag hört delade meningar om. Hoppas den är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0