14 april

Idag har det varit underbart väder så när jag kom hem från jobbet tvättade jag bort sminket och satt jag mig ute på balkongen en stund :) Sen förflyttade jag mig in och sov i två timmar. Jag slarvar med antalet timmars sömn på nätterna vilket leder till att jag måste sova på eftermiddagarna. Det är dags att komma i fas!

Träningen ikväll var både bättre och roligare än i tisdags, det brukar komma hand i hand. Imorgon har vi DM-match mot Telges div 1 lag. Det vore kul att vinna :) Jag kollade på Himlen är oskyldigt blå igår och tycker att den var bra. Den kan jag rekomendera, bra för att vara svensk. Imorgon är det fredag och jag jobbar 10-19 sen är jag ledig lör,sön,mån och tis, vilken lyx!! :D Men denna helg blir lugn, helt lugn. Jag och Douglas ska troligen på dejt på söndag, stockholm? Det skulle vara så mysigt :)

Nej nu måste jag sova. Ha det bra kompisar!



En aningen förfriskad men glad Celina i Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0