17 april

Igår kväll firades min kusin Elene som fyllt 20år. Av oss fick hon en lila jetset klocka och lite gott att dricka :) Det var ett trevligt kalas och Elene hade gjort två väldigt goda smörgåstårtor! Släkten var där och det är alltid lika trevligt, nästa helg ses vi igen.

Lite senare på kvällen blev det att jag och Douglas åkte och träffade lite kompisar. Vi tog oss in till Strängnäs där vi satt oss inne på Sju rum och kök, det var ett mysigt ställe. Det var roligt att träffa några av Mariefredstjejerna som jag träffar allt för sällan. Men nu när sommaren närmar sig blir det nog bättre :)

Idag har jag suttit en hel del ute i solen. Vädret har varit på topp och då är det underbart att sitta på Douglas altan och se ut över vattnet. På eftermiddagen åkte vi hem till mig och mer sol blev det. Vi har även varit in en sväng till Wasa och kollat DM-finalen mellan Telge och Rockets som Telge vann.

Imorgon är det måndag och vi är lediga. Det ska bli skönt att sova ut ordentligt och sen förhoppningsvis kunna njuta av solskenet. En springtur ska jag ta också. Nej nu ska jag heja på New York Rangers med Douglas ;)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0