18 april

Hejsan!

Jag somnade i soffan under hockeyn igår..Men sen vaknade jag med ett ryck då Douglas hoppade till av glädje i soffan för att Rangers avgjorde matchen med 1,5 min kvar av matchen. Kul för honom :)

Idag sov vi ut enda till halv tolv. När vi ätit en ordetlig frukost satt vi oss på balkongen och njöt av det fina vårvädret. Där satt vi i ett par timmar och lite färg har jag nog allt fått, härligt! :) Nu är Douglas i Stockholm för att se Hammarby - Landskrona och jag sitter i soffan och laddar inför en springtur. Vi har tre veckors uppehåll nu från innebandyn och då gäller det att hålla igång på egen hand. Sen om tre veckor startar försäsongen med två fys/konditionspass och ett innebandypass i veckan..om jag inte minns fel.



Snart två år sedan, valborg 2009.

Nu ska jag kolla lite på fotbollen på tv innan jag beger mig ut. Solen får gå ner lite till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0