20 april

Hejsan hejsan säger en förkyld Celina. Förstår inte hur jag lyckats bli sjuk nu när det varit så fint väder. Jag kanske har underskattat de "varma" vindarna som varit. Eller så har jag haft för lite kläder på mig när jag varit ute och sprungit de två senaste kvällarna...Jag har varit duktig och tagit mig ut på en 45min runda och en 35min, nu ska jag hålla i det här så att jag är i toppform tills nästa innebandysäsong börjar :)

Igår var jag ledig från jobbet. Jag var hos tandläkaren i Södertälje och jag fick mycket beröm för att jag tar hand om mina tänder så bra. Det var skönt! Sen åkte jag och pappsen och handlade lite och jag övningskörde även lite. När jag kommit hem mötte jag upp Sarah och vi åt en god lunch på Goggos uteservering. Det var trevligt :) 

Senare kom Douglas till mig. Vi lagade middag tillsammans och efter att jag varit ute och sprungit kollade vi en film med pappa.

Idag har jag jobbat 7-14.30 och det har varit fullt upp med massa golfare. Imorgon är jag helt ensam på jobbet och jag hoppas att det går bra, det ska det göra. Sen bli det en after work med mina vänner troligtvis i Stockholm :)

Innan jag checkar ut härifrån ska jag gratulera min kusin Filip som fyller 28år idag, GRATTIS! :) Honom firar vi på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0