24 april

Hej!
Dålig uppdatering har det varit nu igen. Men det blir lätt så när det kommer storhelger och det blir fullt upp. I torsdags efter jobbet åkte jag med lite vänner till Stockholm. Där satt vi oss på en uteservering där vi åt och drack gott. Efter en stund gick vi vidare till en trevlig bar där vi satt några timmar och fortsatte dricka gott och spelade lite kort :) Senare tog vi pendeln hem till Södertälje och gick ut på The Strip. Det var en bra torsdag det!
I fredags övningskörde jag med mina föräldrar till Mariefred där vi strosade runt lite och umgicks. Jag blev kvar i Mariefred hos Douglas och på kvällen kom hans släkt och vi åt en god & trevlig påskmiddag.  Igår var det påskmat och fika med min släkt hos mormor & morfar, det var lika trevligt som vanligt att träffa alla :) Sen på kvällen gick vi till Leffe & Carita för att fira Filip & Carita som fyllt år i veckan.
Idag började jag dagen med att åka tåg till Västerås för att hälsa på mina småkusiner Harry & Lina, min moster och Dennis :) Jag har varit här hela dagen och ska sova kvar. Det har varit en toppendag med mycket lek och bus! Nu sover barnen, jag fick natta Harry :) Jag är nog vaken en stund till men inte för länge. Imorgon blir jag säkert väckt tidigt :D
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0