25 april

Nu är jag hemma igen efter två roliga dagar i Västerås hos mina kusiner. Vi har haft toppenväder så vi har varit ute en hel del och lekt. Jag lägtar redan till nästa gång jag kan åka dit! :) Min påskhelg har varit bra, men har gått för fort. Det klassiska. Imorgon är det dags att jobba igen och jag ska jobba eftermiddag/kväll.

Douglas är påväg hem från Hammarbys bortamatch och påvägen ska han hämta upp mig. Jag vill sova med honom :) Helgen som kommer nu är det Valborg. Som det ser ut ska den "firas" i Mariefred med Douglas och lite vänner. Om det underbara vädret håller i sig kommer det bli jättebra!

Nu var det längesen som jag la upp bilder. Tyvärr har jag inga bilder från helgen för min kamera är kvar hos Sarah. Inläggen blir roligare om man har bilder så jag ska bli bättre =)

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0