26 april

Halloj!

Snart är även april månad slut, den första vår månaden. Nästa vecka är det maj och för min del betyder det mycket jobb, väldigt mycket jobb! Men det ska bli roligt :) Jag ska alldeles strax sätta mig på cykeln och åka till jobbet. Douglas sa igår att han skulle komma dit sen och hålla mig sällskap, det vore ju snällt av honom :)

Jag hade tänkt träna idag innan jobbet men jag är fortfarande förkyld. Har varit det i en vecka nu men det är på bättringsvägen. Imorgon ska jag ut och springa oavsett om jag fortfarande är snorig, jag måste förbereda mig lite inför torsdagen och innebandyträningen som jag ska på då! Spännande =)

Nej nu är det dags för mig att ge mig av mot jobbet. Åååh så roligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0