28 april

Go förmiddag!

Min envisa förkylning fortsätter att besvära mig så igår var det ingen rolig dag på jobbet. Jag jobbade 8-17 med feber. Så när jag kom hem blev det inte mycket gjort och jag somnade gott i min säng vid tio. Idag är jag hemma från jobbet och har varit ner till Vårdcentralen. Det tittade,lyssnade, kände och tog lite prover me kom fram till att det bara är ett förkylningsvirus som måste väntas ut....Typiskt! Det är bättre med medicin så man vet att man blir bra inom några dagar. Så idag blir det till att ligga på soffan och inte göra så mycket. Jag kanske sätter mig i solen en stund och sen tänkte jag laga dagens middag, då blir nog mamma glad :)

Ha  en fin torsdag!


Kommentarer
Postat av: Elene

Sola inte när du är sjuk..de är det värsta du kan göra, bakterierna bara växer och blir fler i värmen..då blir du inte frisk nå fort..lyssna på lill-kusinen nu :)

2011-04-28 @ 17:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0