5 april

Återigen dålig uppdatering här på bloggen. Men så får det bli ibland. Lördagen blev grym, helt underbart kul. Beachvolleybollen på förmiddagen var roligare än väntat och vi fick igång ett ganska bra spel under den timmen vi körde :) På kvällen var det som sagt middag,lekar,prisutdelning och party party hemma hos Emma. När ledarna gått åkte kortlekarna fram och musiken höjdes, jag hade jätteroligt! Strax efter elva åkte vi med åldern inne till Södertälje, 550. Där fortsatte kvällen med dans och en hel del skratt. Tack världens bästa lag! <3

I söndags fyllde min kusin Annemie 24år så jag och mina föräldrar åkte till Stallarholmen för att fira henne med släkten. Hon har nyligen flyttat in i ett hus där med sin pojkvän. Grattis grattis, det var väldigt fint. Sen övningskörde jag hem och påvägen plockade vi upp Douglas. Det blev en lugn och skön söndag med lite film och mys.

Igår började jag jobba vid fyra på eftermiddagen. Innan dess tog vi det bara lugnt. Kollade på en bra film som hette SWAT, den kan jag rekomendera. Sen följde Douglas med mig till jobbet för jag skulle ensam checka in fem kvällsgäster mellan nio och tio på kvällen. Det var så snällt av honom! :) Efter tio hämtade pappa oss och körde hem oss till Douglas. 
 
Idag jobbade jag 10-16 och sen har jag packat en hel del till Lindvallen. På torsdag morgon åker vi och kommer hem på söndag. Det ska bli så roligt! Jag,Sarah,Robin,Emmelie,Malin,Vargen,Joey,Matilda,Oskar och Robin S, vilket gäng! Så kommer självklart Lisa häng med oss :D:D

Nej nu måste jag sova, natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0