En lista i väntan på Douglas

Tre Saker som skrämmer mig
Ormar,eld och att inte veta vad som komma skall.
Tre personer som får mig att skratta
Douglas,pappa,Harry (de senaste dagarna)
Tre saker som jag älskar
Min familj/släkt,mina vänner och min pojkvän
Tre saker jag hatar
Att vara osams med någon som jag bryr mig mycket om.
Vet inte om jag direkt hatar något mer, det är ett starkt ord.
Tre saker som finns på mitt skrivbord
Jag har inget skrivbord. Men på mitt bord brevid sängen finns några tidningar, ett par filmer och en penna.
Tre saker jag gör just nu
Skriver denna lista, äter godis och kollar NHL med pappa.
Tre saker jag vill göra innan jag dör
Skaffa barn med Douglas, resa till Thailand,USA,Frankrike (Paris),Italien (Rom),Tyskland (Auschwitz), Nya Zeeland och Australien, träna bort min scenskräck.
Tre saker jag kan göra
Rulla på tungan, luftrapa och få upp foten bakom huvudet.
Tre Saker jag inte kan
Spela något instrument, åka skateboard och så tycker jag att touch telefoner är väldigt svåra att hålla på med.
Tre saker jag skulle vilja lära mig
Att prata flytande engelska & spanska,packa bättre och rita.
Tre favoriträtter
Tacos,pasta carbonara och grillat.


Jag och en fin vän, Sarah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0