Fredag

Det är första april idag men jag har faktiskt inte blivit lurad. Jag har heller inte tänkt på att lura någon, tråkigt! Det blev att jag jobbade över idag så var inte hemma förän halv fem. Sen dess har jag bara tagit det lugnt, sovit,duschat och suttit här framför datorn. En lugn fredagskväll, lugnet före stormen. Imorgon blir det nämligen inte lika lugnt. Vi har avslutningsfest med innebandylaget fast först på förmiddagen blir det bechvolleyvoll i Södertälje! Sen samlas vi vid fem för middag,lekar,prisutdelning m.m :) Detta följs nog av en utgång för oss tjejer som har åldern inne. Det kommer bli en kanonlördag! Jag kommer troligen inte att hinna blogga imorgon så det får göras på söndag. Då fyller min kusin Annemie år så vi ska hem till henne & Marcus i Stallarholmen, det blir trevligt.

Ha en bra helg!


Ny ring, "Lev älska skratta"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0