Time will tell...

Nu är det fotboll på tv, Barcelona-Real Madrid. Matchen är dålig tycker jag av det jag sett, för mycket tjaffs. Men jag har lite svårt att fokusera på matchen. Jag känner mig rastlös, tankspridd och jag vet inte vad. Just nu känns det inte som att jag har koll på läget och det är jag inte bekväm med. Att inte vad som kommer att hända, vart detta leder känns lite jobbigt. Jag har aldrig varit ett stor fan av förändringar trots att jag gång på gång fått bevisat för mig att det ofta leder till något bra. Men den här gången är det flera personer som ska fatta beslut och detta påverkar alla på något sett. Ni som läser det här fattar säkert ingenting, eller vissa gör nog. Men det får vara så. Jag får se dom kommande veckorna vad som händer och sker. Först och främst väntar ett viktigt samtal imorgon.

Nu är det dags att sova så jag är pigg imorgon!
Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0