Tisdag

Go kväll!

Träningen ikväll var inte en utav dom bästa men endå helt okej. Vi spelade mycket tvåmål och det gillar jag. Jag har glömt att skriva att vi numera tränar ihop med Turinge miners som varit ett flicklag med tjejer födda 94,95 och spelat i div 3. Inför nästa säsong är vi alla ett och samma lag, med nya tränare. Precis som jag hoppats fick jag Sarahs bilder från helgen idag :)

Imorgon är det onsdag och jag jobbar 6-16 sen kommer jag att var trött. Så jag får vila lite sen ska jag nog ut och springa lite. Sommaren närmar sig och inte minst en försäsong med massa fys. Tänkte förbereda mig lite inför detta!












Det var lite fler bilder från Lindvallen det. Vi har kommit överens om att nästa gång åker vi en vecka och då SKA jag åka skidor och förhoppnigsvis ta lite med "Sälen" bilder ;)

God natt och tack än en gång gänget för en rolig och minnesvärd helg :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Världens bästa Celina <3 Du får lov att lägga ut bilderna från Lindvallen på fb tycker jag! Kan tagga dom åt dig hihi :)Love <3

2011-04-18 @ 10:53:38
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0