11 augusti

Nu är det återigen längesen jag skrev. Det har varit så hela sommaren och jag känner inte att det gör så mycket. Jag gör inte så mycket på vardagarna mer än att jobba, sova middag och träna...Ja jag sover fortfarande på eftermiddagarna. Kan helt enkelt inte sluta, jag blir så trött mitt på dagen. Jag är som sagt tillbaks till vardagsrutinerna nu när jobb och innebandy dragit igång. Det känns okej, innebandyn är skitkul! :)

Igår unnade jag mig ioförsig lite "vardagslyx". Trots att jag skulle upp tidigt och jobba idag var jag hos Sarah med henne,Tess,Helena och Emmelie på vinkväll. Vi drack en varsin flaska vin och pratade om allt möjligt. Det var trevligt och jag och Emmelie sov kvar <3
Förra helgen var också toppen. I lördags var det kräftskiva hos Mathias i Mariefred. Jag var där med Douglas och ett gäng kompisar. Vi hade handlat massor, fixat och donat och kvällen blev perfekt med trevligt sällskap,god mat,fina dekorationer och roliga snappsvisor  :)
På söndagskvällen åkte jag och Douglas på bio med Lisa,Fabian,Sarah,Emmelie,Matilda och Malin. Vi såg Bridesmaids och det var väldigt rolig. En film jag rekomenderar!

Nu i helgen händer det grejer också. Imorn ska jag åka till Douglas och vi har inga direkta planer. Men på lördag åker vi hem till mig för vi och mina föräldrar ska på våra grannars bröllop, det ska blir kul! Sen på söndag har vi första matchen för säsongen, första matchen med Rockets. Det är en träningsmatch mot Täby som vi kommer möta i serien sen, spännande..

Nej nu måste jag sova, ha det bra tills vi hörs igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0