15 augusti

Helgen var bra, fantastiskt bra! I fredags efter jobbet åkte jag som bestämt till Douglas. Vi spelade spel och hade roligt med Douglas två killkusiner Gustav & Sebastian och Emma & Mathias :) I lördags var jag,Douglas,mamma och pappa på våra grannars bröllop. Anna och Magnus. Vigseln var i Turinge kyrka och middagen/festen var i Nykvarns Herrgård. Vigseln var vacker, det är de första ordet jag kommer att tänka på. De var så fina, sångerna var fina och gästerna var fina. Middagen följt av en rejäl fest hade inte kunnat bli bättre. Maten var supergot, det hölls många fina och rörande tal och jag och Douglas satt med trevliga människor. Det kom även lite "lekar" under middagen så jag fick skratta en hel del. Sen röjdes borden bort och bandet flyttade in och det blev dans resten av kvällen! Så himla roligt :) Vid halv ett gick jag och Douglas hemåt så att jag kunde ladda med några timmars sömn till matchen.

Igår var det träningsmatch borta mot Täby som stod på schemat. Matchen var rolig och jämn och vi vann med 1-2! Jag var med Douglas på kvällen och vi gjorde inget speciellt.

Idag är det måndag och jag började jobba kl 8. Om jag var trött i morse när jag åkte till jobbet är det inget jämfört med hur trött jag är nu. Jag har nämligen inte slutat än...Jag sitter och väntar på två gäster som ska checka in. Som tur är får jag sova kvar på jobbet för imorgon börjar jag kl 9 igen. Jippie! Men jag har träningslägret på Gotland i helgen att se fram emot, då fick jag ledigt :)

Nej om jag ska sysselsätta mig lite nu då. Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0