24 augusti

Min blogg har blivit lidande sista tiden. Min blogg som jag skriver för att sedan kunna gå tillbaks och läsa och komma ihåg vad jag gjort. Men den senaste tiden har uppdateringen bara blivit sämre och sämre. I somras gjorde jag så mycket annat och jag ville inte "offra" tid till att sitta och skriva..Nu är jag tillbaks på jobbet och innebandyn har dragit igång ordentligt. Det kommer att bli en hel del jobb framöver, tror jag kommer vara ledig en helg i september och den helgen åker jag med laget till Karlstad för en cup. Nu jobbar jag 12 dagar i rad och tränar tre kvällar i veckan + match. Jag känner inte för att blogga under den här tiden som det kommer vara mycket. Det kommer inte finnas så mycket att läsa..Det skulle vara innebandyresultaten. Seriespelet börjar 25 sep och jag hoppas kunna skriva lite efter det.

Jag känner redan en ångest för att jag inte kommer hinna med saker som jag vill göra i veckorna. Jag vill umgås, jag vill umgås med min familj,släkt,vänner och pojkvän. Jag  vill kunna vara med på kalas när någon fyller år och jag vill kunna hitta på roliga saker på helgerna. Jag vill hinna träffa Douglas och mina tjejkompisar även på vardagarna. Jag hinner knappt det här...Idag jobbade jag till fyra och har varit ledig resten av kvällen.. Jag hade tänkt hälsa på mormor & morfar för att det var längesen men när jag kom hem sov jag i två timmar och var fortfarande helt slut när jag vaknade. Det fick bli ett telefonsamtal...

Jag vet att det här blev ett väldigt deppigt inlägg men det är så jag känner mig för stunden. Jag vet vad jag måste göra för att det ska bli bättre men jag kan inte just nu. Men det kommer! Självklart är inte allt dåligt. Så fort jag träffar Douglas och mina vänner har jag det roligt och bra. Men jag är bortskämd från i somras! Innebandyn gör mig också bra. Det är något att se fram emot när jag är på jobbet. I helgen var hade vi träningsläger på Gotland och det var jätteroligt! :) Vi kom varandra närmare och det blev en hel del skratt då de hade inkilning (stavning?) för oss nya i laget. Jag ser fram emot cupen nästa helg!

Såå, det kommer inte att uppdateras här på ett tag. Jag kommer tillbaks när jag känner att jag har tiden!
Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0