8 december

God morgon!

Lite snö har kommit under dagarna i veckan. Veckan som bara passerat. I tisdags jobbade jag 11-20
och hade lite tomteverkstad här hemma innan jag gick och la mig. Igår jobbade jag 6.30-18 ochsomnade före 20.00
Före 20.00!!! Har inte hänt på år skulle jag tro...helt sjukt.

Men nu är jag uppe igen och är inte speciellt pigg, typiskt. Idag börjar jag 6 och vet inte när jag slutar, kanske 18.00.
Vi har en hel del kvällsgäster ikväll och har bunkrat upp med personal, så alla kör långpanna. Douglas ska hämta mig
när jag slutar så blir det mys, bara jag inte somnar!!! <3

Jag jobbar även fre,lör och sen är min lediga dag söndag! :) Wonderful.

I tisdags var det en speciell dag. St. Nicolaus och då får jag alltid  godis och en present utav mormor och morfar, tack tack :)

Nej nu ska jag jobba, ha en fin torsdag!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0