1 februari

Träningen igår var bra. Vi hade först lite teori där vi pratade om varför vi inte spelat så bra som vi egentligen kan de två senaste matcherna. Vi pratade om vad vi kan göra annorlunda som lag och hur var och en av oss kan bidra..Efter det hade vi teknik träning, lungt och skönt. Efter träningen hände lite grejer som ledde till att Douglas fick komma och hämta mig. Vi åkte hem till honom, jag fick vara ledsen i hans famn vilket kändes lite bättre. Imorse åkte jag till jobbet med Gunilla men blev hämtad efter bara fyra timmar. Ville hem till mina föräldrar.

Nu på eftermiddagen har jag sovit lite och om en timme har jag samling med laget. Vi har match ikväll mot Torshälla. Jag är taggad! Jag ska göra mitt allra bästa för att inte vara inne på något mål bakåt, det är prio ett. Sen kommer målen framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0