10 januari

Hej!

Jag förstår inte hur jag kan vara såhär trött...ont i huvudet har jag också =/ Snart ska jag iväg till träningen, får se om vi är fler idag än i tisdags. Det är mycket sjukdomar nu.

Igår fyllde Douglas år, min Douglas. Vi (mest jag haha) bakade hela dagen och gick en härlig promenad med Ragge & Flisa. Vi bakade bullar, chokladmuffins, sirapskakor och två tårtor :) Vid sex kom lite släkt som vi fikade och hade det trevligt med och efter det kom Tobbe,Pierre,Sarah och Chris. Vi fikade, spelade spel och kollade på tv. Det var trevligt :)

Idag har jag jobbat och sen övningskört. Jag,farbror Leffe och pappa åkte till badet och körde lite där. Det gick faktiskt jättebra. Det var enklare när ytan att köra på var tre gånger så stor. Jag kunde köra mer rakt fram än sist. Vi ska försöka klämma in en körning till denna vecka!

Ikväll efter jobbet och min träning kommer Douglas hit. Det blir mys de. Sen imorgon är det fredag vilket känns underbart. Jag är ledig lör,sön och mån :)

Nu ska jag byta om för att sen ge mig ut i snöstormen och gå bort till Björkesta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0