11 januari

Denna efterlängtade fredag började inte på bästa sätt vill jag lova. För precis som alla vet snöade det igår kväll, hela natten och även idag. Så halv sex imorse fick jag och mamma tillsammans med grannen skotta vår garageplan...Och det var inte lite snö! Sen fortsatte bara kaoset. Personalen på jobbet fastnade med sina bilar i snön och gästerna kom inte iväg då det var tänkt, fy fan! Men nu är arbetsdagen över och snöovädret har bytts ut mot skinande sol :) Äntligen är det helg och tre dagars ledighet.

Ikväll blir det god middag hemma med mina föräldrar och sen ska jag kolla på Nykvarns herrlag som har match tillsammans med Sarah. Så ser min fredag ut än så länge och det känns bra.

Nu ska jag ta en liten tupplur, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0