127 timmar

Just nu tittar jag på film med mina föräldrar. 127 timmar heter den och det är bra, spännande! Förut innan vi åt tacos bakade jag Dumlekakor som blev helt okej. De hade behövt lite mer mjöl. Douglas kommer hit senare och ska då få sin födelsedagspresent från mina föräldrar och då kan det vara trevligt med lite fika tänkte jag.

Imorgon har vi borta match mot Torshälla. Det ska bli roligt, vi ska vinna och det stort! :) Vi måste göra mycket mål eftersom att det i slutändan säkert kommer bli så att det är målskillnaden som avgör om vi får kvala till div 1 eller inte. Hur som helst ser jag fram emot matchen imorn. Innebandyn är roligare än någonsin trots den pressen vi har på oss, det kanske är den som gör det hela lite roligare..Man blir på så sätt gladare för varje mål som görs och för varje vunnen match!

Ha nu en fortsatt bra lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0