14 februari

God morgon!

Jag och Douglas kröp ner i sängen och kollade Time Out och Solsidan på datorn igår kväll. Solsidan är ju bara för bra haha, klockrent! Imorse ringde klockan kvart i sju och jag kände mig ganska utvilad faktiskt. Sen kom jag ut i köket och fick höra att det var -25 ute och jag ville bara gosa ner mig i sängen igen och ligga där brevid Douglas..Men inte blev det så. Men jag gick in till honom igen och gav honom en Alla hjärtans dag kram och puss. Vi kommer inte ses mer idag tyvärr. Sen åkte jag hem med Gunilla imorse.

Om en liten stund ska jag och mamma åka iväg. Jag kan inte släppa gårdagens match än. Fattar inte hur jag kunde vara så dålig som jag var igår, jag var så taggad...Usch. Hoppas denna dag blir bättre, jag tror det! :)


Ni alla är fantastiska människor, jag älskar er!

Mina bästa vänner


Douglas


Mamma & pappa


Mitt lag


Min underbara släkt! (dock är inte alla med på bilderna)



Ha nu en bra alla hjärtans dag och Grattis farfar på födelsedagen, jag tänker på dig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0