15 februari

Go kväll!

Fysträningen igår med Classe var som väntat väldigt jobbig men det gick också väldigt bra. Vi kämpade på bra allihopa! Imorse när jag klev ur sängen kände jag av träningsvärken direkt och det kändes även ikväll under träningen. Jag är inte lika pigg i benen på tisdagsträningarna. Men efter ett bra snack i omklädningsrummet idag gjorde vi en bra träning, riktigt bra faktiskt. Nu ska vi vända den här trista trenden och spela till oss kvalplatsen!

Imorgon är det jobb 6-16 och sen ska jag umgås med Malin,Sarah och Emmelie. Lite tjejmys blir det hos Malin i Södertälje :) Det kommer bli kanon. Nu ska jag ringa det obligatoriska god natt samtalet till Douglas! Natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0