18 januari

Hejhej!

Om en stund ska jag knalla bort till Sarah. Hon, jag,Emmelie och Malin ska åka till E-tuna och se Daniel Adams-Ray på Harrys ikväll. Det ska bli grymt kul! Egentligen är jag helt utmattad och skulle behöva somna nu och vakna imorn men det skiter jag i. Gårdagen var en piss dag och denna kväll ska bli precis motsatsen! :)

Imorgon jobbar jag några timmar mitt på dagen sen har vi hemma match mot Trosa 18.00


Daniel Adams-Ray


Jag saknar två av mina närmsta, Lisa och Douglas.
Jag hade aldrig kunnat tro att min höstdepp bytts ut mot februari depp.
Det måste vända snart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar DIG!!

2011-02-18 @ 22:14:53
Postat av: Anonym

det var jag, lisa, som skrev :)

2011-02-18 @ 22:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0