19 februari

När jag kom till Sarah igår fick jag veta att spelningen inte skulle börja förän elva och att det var insläpp vid åtta haha. Till en början var jag lite putt och inte alls taggad eftersom att jag var så trött redan innan. Men precis som alltid fick mina vänner mig på bättre humör och efter lite velande hur vi ska fördriva tiden åkte vi till E-tuna. När vi kom fram gick vi in i en sporthall och hoppades på att kunna spela bowling men istället hamnade vi på en läktare och kollade en handbollsmatch..första gången för mig :P Strax efter nio kom vi till Harrys. Vi hängde lite först på nedervåningen och sen gick vi upp. Tiden gick ganska långsamt och folket runt omkring blev mer och mer onyktra (jag,Sarah och Malin var nyktra). Vi stod vid ett bord och pratade/kollade på folk i en och en halv timme och sen tog vi plats långt framm. Men sen när klockan närmade sig elva kom mer och mer folk och det blev kaos. Folk som stod bakom försökte trycka fram antingen sig själva eller oss som stod framför. Vi blev knuffade från alla håll och det slutade med att vi gick ifrån dansgolvet och scenen och ställde oss långt bak vid baren. Tråkigt! Där såg vi inte mycket och dessutom var han sen. Men när han körde igång sjöng och dansade vi lite smått och hade kul tillsammans :) När det var slut åkte vi hem igen och jag somnade direkt när jag la huvudet på kudden.

Idag är det lördag och solen skiner. Jag och mamma ska snart iväg och övningsköra lite. Sen blir det jobb någon timme och efter det har vi match mot Trosa, hemma match! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0