2 februari

Hejhej!

Matchen igår gick inte riktigt som jag hade hoppats på. Visst vann vi med hela 12-5 men om jag inte minns galet var jag inne på två mål bakåt. Det hade jag peppat mig själv till att inte vara...Hur som helst blev det en vinst, tre poäng till oss och jag lyckades göra två assister och ett mål. Inte helt fel :)

Idag har jag jobbat, 7-16. Jag fick vara med chefen + tre kunder på en visning av anläggningen samt lunch för första gången. Det var roligt! Ikväll har jag inga planer alls vilket känns skönt. Ingen innebandy, inga måsten, bara vara..Jag behöver ladda upp mina batterier inför ytterligare sex dagars arbete irad och träning imorn samt match på lördag kväll.

Roligare än så blir inte denna vecka ;)


Jag saknar min vän! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0