20 februari

Det känns som att allt bara går åt helvete just nu...Allt faller isär bit för bit. Innebandyn som jag alltid haft att luta mig tillbaks på när något annat inte varit bra går nu också åt helvete..Den får inte göra det! Jag är så arg och ledsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Skulle behöva en stor tom plats, eller kanske en skog där jag bara kan få skrika rakt ut. Jag är besviken på mig själv, framförallt. Det är nu som vi måste vara stora och starka säger dom, men det är inte så lätt. Jag känner mig mindre och eländigare än någonsin.


MEN, idag måste jag rycka upp mig. Det är nämligen Emmelies födelsedag och hon ska firas idag! Grattis tjejen :)
Det blir en bra dag med mina vänner som jag tycker så mycket om <3

Grattis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0