21 februari

Go kväll!

Det var kul med bio igår och filmen var mycket bra. Snygga tjejer, en snygg kille och mycket sång och dans, me like! :) Jag kom hem sent så det blev ett snabbt samtal med Douglas innan jag släckte lampan.

Idag gick det bättre än jag trott att jobba. Jag trodde att alla tankar som far runt i mitt huvud skulle störa och att jag kanske skulle vara på dåligt humör. Men fel hade jag! Jag hann även sova en stund innan fysträningen med Classe. Ingen var väl direkt sugen idag och det märktes lite på stämningen att det vart en tung helg. Imorgon är det jobb igen sen träning och sen åker jag till Douglas. Vi har inte setts sen i måndags för en vecka sen. Men på onsdag är vi båda lediga så vi får en heldag, dessutom fyller Felix år då :)

Dags att sova nu, imorn ringer klockan 5.10 :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0