24 februari

Efter träningen i tisdags körde pappsen mig till Douglas. Vi kollade Big Brother med Marina & Felix och sen la vi oss i sängen och kollade på Solsidan från i söndags. På tal om Solsidan så är Mickan i Solsidan på mitt jobb och har konferens :) Imorn kommer jag träffa henne!

I går hann vi med en hel del. Felix fyllde år så kl 7.30 sjöng vi för honom :) Sen vid åtta åkte jag,Douglas och Tobbe till Flen. Tobbe hade uppkörning och den klarade han!! Sen var vi i Strängnäs en stund innan vi åkte hem till Sara och Tobbe för att käka lunch. Korv med bröd blev det, mycket gott! Jag somnade en stund i deras säng och sen var det dags för mig och Douglas att åka hem och göra tårta till Felix. Tårtan blev jättegod och sen åt vi med resten av familjen senare på kvällen, mys!

Jag tänkte bara tillägga att mellan allt det roliga vi hann med igår så hade vi ett helvete med bilar av olika slag. Det var ruggigt kallt igår och ena bilden starade inte alls, den andra dog batteriet på i Strängnäs och när vi kommer hem får vi iden att försöka putta igång bil nr1..haha kaos!


Douglas,Felix,jag längst fram


Jag & Douglas midsommar 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0