25 februari

Hejsan!

Härliga fredag är äntligen här, som jag längtat :) Men denna vecka har gått fort tycker jag. Ikväll blir det hemmagjord pizza till middag och sen ska jag till Björkesta och heja på Nykvarns herrlag. Sarah,Malin och Robin kommer vara där också :) Efter matchen ska jag hem och fixa lite inför imorgon.

Imorgon har vi borta match mot Onyx 13.30 och efter det blir det party party! Men för att kvällen ska bli rolig måste vi genomföra matchen bra..annars blir jag på så dåligt humör. Vi ska träffas alla tjejerna hemma hos Malin och förfesta där, sen bär det av till 550 :)

Jag fick hem tre ringar idag som jag beställt.
En dubbelring där det står love, en silvrig uggla och en med ett stort svart kors i trä.
Korset har jag ingen bild på tyvärr.

.



Ha en bra fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0