27 februari

Hejhej!

Vi vann matchen mot Onyx igår och spelade riktigt bra faktiskt. 5-1 blev det så efteråt var det enkelt att ladda om till en helkväll med tjejerna.  Det var jag,Sarah,Malin,Emmelie,Jojjo,Lena,Helena,Matilda,Tess och Frida som var hemma hos Malin och förade tillsammans. Vi lekte lekar,tog massa kort och drack lite olika goda drinkar :) Vid elva åkte vi till 550 men Frida som inte har åldern inne stannade hemma. Tess däremot som fyllde 18år förra helgen följde med. Det var hennes första utgång och jag hoppas att hon hade lika roligt som mig, för jag hade grymt kul igår! :) Efter åt vi såklart kebab och sen blev det taxi hem. Jag kom inte i säng förän fyra ungefär så idag är jag trött. Vaknade med uppsvullna ögon som när man gråtit sig till sömns men idag är det av trötthet.

Om en timme ska jag och mamma åka med mormor & morfar hem till morbror Micke och fira honom. Det ska bli roligt att träffa lite släkt! Sen ikväll ska jag hem till Douglas :)

Bilder från igår kommer senare!


Kommentarer
Postat av: TESS

Det hade jag verkligen Celina :) Tack för kvällen! <3

2011-02-27 @ 19:05:13
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0