6 februari

Hejhej!

I torsdags kväll fick jag den bästa presenten någonsin av Lisa. Hon kom hem!!! Hon överraskade mig här hemma och jag blev så förvånad samtidigt som jag grät som ett litet barn. Tajmingen hade inte kunnat vara bättre nu när det är som det är. Synd bara att jag jobbat hela helgen och inte kunde följa med ut igår.

Men i fredags kväll efter jobbet åkte jag,Sarah och Emmelie hem till Lisa. Vi käka mat, åt snacks och kollade lite Let´s dance samtidigt som vi pratade en hel del :) Vi hade det jättebra.

Igår jobbade jag 6-14 och sen körde mamma mig direkt till Wasa i Södertälje. När jag kom dit spelade mitt lag match mot Trosa (DM). Den matchen vann vi. Efter det åkte vi hela laget och åt lunch och laddade inför nästa match mot Rockets. Den spelades 18.oo och slutade 2-2 men vi var bättre. Vi spelade riktigt bra och var nöjda efter. Vi och Rockets gick vidare till DM-slutspel som spelas i april någon gång. Efter matchen var det raka vägen hem till Sarah som gällde. Hon höll i lagfesten! Vi blev ett bra gäng som åt pizza, kollade Melodifestivalen, kollade Innebandy och lekte lekar :) När det var dags för utgång insåg jag att jag inte kunde följa med, jag var alldeles för trött. Så gav Lisa en bamsekram och sen vandrade jag hemmåt och somnade direkt.

Imorse ringde klockan vid sex och en mycket trött Celina åkte med mamma till jobbet...Vi jobbade till två och sen har jag sovit 15-17.30. Nu känner jag mig piggare och ska strax ta en dusch. Om en timme går tåget till Douglas :) Men jag blir inte där så länge för imorn börjar jag jobba 10.00.


Laget!


Våra underbara fjunisar!
Cornelia,Emma,Frida,Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0