Alla hjärtans dag!

Jag och mamma åkte till Allmnäs och körde lite idag. Det gick bra men lite små läskigt var det att få möte och att ha en bil bakom sig..Efter det åkte vi och gav blod, båda två. Det var väl en bra alla hjärtans dag present!? Sen åkte mamma hem och jag strosade runt på stan några timmar. Jag kom hem med en marinblå vårjacka,ett par jeans, ett par leggins, en söt blommig klänning, en topp, en typ kofta, två baslinnen,en varg ring,örhängen och ett par skor. Jag är jättenöjd :)

Snart ska jag kila iväg till Björkesta och ha fysträning. Hoppas det går bra,  man kan nämligen bli lite matt när man lämnat blod.


Kommentarer
Postat av: Fia

Hejsan ! Klickande in på din blogg :)

Undrar vem som gjord din Design om du har gjort den själv eller om någon annan ?

Skulle nämligen själv vilja ha en sån och betalar gärna för en kram Fia

2011-02-14 @ 22:26:42
URL: http://hannyflickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0